Serwis Door to Door

1. Wypełniasz formularz on-line

Opisujesz swój problem z urządzeniem w odpowiedzi dostaniesz informacje z przewidywalnym kosztem naprawy. Jak określisz maksymalny koszt naprawy i wybierz opcje płatności. Jak już zamówisz naprawę, ściągnij formularz wypełnij spakuj z telefonem i skontaktuj się z nami. Spakuj urządzenie do koperty bąbelkowej lub do pudełka.

2. Odwiedza Cię kurier

Kurier przyjedzie i odbierze sprzęt do naprawy zostawiając potwierdzenia nadania przesyłki. Gdy przesyłka dotrze do nas zostaje zarejestrowana w systemie i wysyłane potwierdzenie na maila.

3. Naprawa sprzętu

Proces naprawy trwa zwykle 48H w zależności od stopnia uszkodzenia urządzenia. Wymiana LCD, Ekranów dotykowych są realizowane od ręki i następnego dnia urządzenie jest odesłane do klienta.

4. Odesłanie do Klienta naprawionego sprzętu

Sprzęt naprawiony jest odsyłany na adres podany w formularzu. Klient płaci przy odbiorze, przelewem na podstawie Faktury Proforma lub u nas w firmie jak została wybrana opcja paczki w jedną stronę.

1. Informacje o urządzeniu

Marka telefonu *
Model *
IMEI *
Opis usterki *

2. Informacje o zleceniodawcy

Osoba prywatnaFirma

Imię i Nazwisko *
Adres e-mail *
Numer telefonu *
Ulica i numer domu/lokalu *
Kod pocztowy *
Miasto *

2. Adres do wysyłki sprawnego sprzętu

Taki jak powyżejInny

3. Faktura czy paragon?

FakturaParagon

4. Forma płatności

ProformaPłatność przy odbiorzePłatność w salonie (koszt przesyłki w jedną stronę)

5. Koszty naprawy

Koszt naprawy można sprawdzić na trzy sposoby:
1. Cennik na stronie
2. Telefonicznie pod numerami telefonów 513-777-444 lub 660-999-997
3. Email serwis@telefony4w.pl

Rzeczywisty koszt naprawy zostanie oszacowany po dokonaniu diagnozy i wyceny przez naszego serwisanta. Możesz określić limit kosztów naprawy, w ramach którego dokonamy jej bez Twojej odrębnej akceptacji.

Wyrażam zgodę na dokonanie naprawy bez mojej odrębnej akceptacji w przypadku, gdy koszt naprawy nie przekroczy kwoty pln *

6. Informacje dotyczące wysyłki

Oferujemy Serwis telefonów w systemie „DOOR TO DOOR” (bezpośrednio od drzwi nadawcy do drzwi odbiorcy), bez wychodzenia z domu czy biura pozwoli to zaoszczędzić czas i pieniądze. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy lub zadzwonić do naszej Firmy 513-777-444 lub 660-999-997 a my wyślemy kuriera po odbiór sprzętu przeznaczonego do naprawy.

Każda paczka jest ubezpieczona w drodze do serwisu czy do klienta.

Telefon trzeba zabezpieczyć w kopertę bąbelkową lub karton.

Pobrać zgłoszenie ze strony lub wypełnić na stronie.

Koszt przesyłki w jedną stronę wynosi 15zł brutto w obie strony 30zł brutto, można wybrać opcje w jedną stronę a klient może odebrać sprzęt z naprawy osobiście.

7. Regulamin

Potwierdzam, iż zapoznałem się z regulaminem i akceptuję jego treść.
Regulamin serwisu Telefony 4W
Formularz reklamacyjny